reede, 14. august 2009

õlu on sportlaste jook! :P

eile ei viitsinud elva taha päevakule minna, läksin hoopis ratta ühistrenni. nüüd on mul juba piisavalt julgust... et nõuda härrasmeeste toetust, kui ise enam ei jaksa :)
ma veel pool tundi enne algust kaalusin, et minna või mitte, sest selle nädala jooksuotsad olid veel jalgades. ja kuidas läheb laupäevane võistlus, kui alles neljapäeval selline pingutus on...?
rada kulges seekord eeden-mõisavahe-rõõmu tee-aovere tee-vedu-kukulinna-lähte-tartu. koos linnasisese sõiduga 50 km ehk tuli kokku.
kogu mu postituse mõte on aga selles. elvis ütles, et ma olin trennis väga tubli ja saan endale õhtul midagi head lubada :P hmmm, mis ma siis luban? mingist triatlonistide blogist hiljuti lugesin, et õlu on väga hea b-vitamiini allikas ning peal trenni täiesti lubatud, ehk isegi soovitatav. limpsisingi õhtul ühe õlle ja ülla-ülla!!! täna pole lihasevalu ollagi ja treppidest saab vabalt üles-alla.
imeline, kas pole?! :)
puhtalt trenn:
1:46:10; keskmine 159; max 180.
kogu õhtu:
2:10:48; TE 4,9; keskmine 153; max 180; energia 1300 kcal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar