kolmapäev, 23. juuni 2010

mul on uus jumal :P ...ja sokke pole üldse vaja!

täna oli Ain-Alariga ratta ühistrenn otepää ümber.
ma laenasin Reedalt maanteeratta, tahtsin teada, kui palju võidaksin sellega 11,1 rattarajal. konkreetne distants jäigi proovimata, sest mingi jaanituli oli samal ajal pühaka rannas ja imelikke tolguseid tee täis. aga pole hullu, mnt tõestas ennast juba esimesel paarisajal meetril.
ma siiani olin suht skeptiliselt või ükskõikselt mnt'sse suhtunud. ei saanud aru, mis see Luhats oma blogis seletab et oi kui lahe ja oi kui mõnus. ikka mtb on see õige ratas, muda pritsib kahte lehte vasakule ja paremale, vot see on rattasõit! saab sõita seal kus tahad, mitte seal kus tee on. Randel oli ka minu meelest opakas, mis tal vaja teist ratast osta kui korralik mtb kodus olemas.
aga nüüd - vabandan kõigi ees, keda ma kunagi solvanud või kellesse üleolevalt suhtunud
olen :) mnt on lahe, sellega on lausa lust sõita!

aga ok, trennist kah. punt oli suur, kindlasti üle 20 inimese ja aeg-ajalt tekkis kummipaela efekt. see oli halb, sest enamikel laskumistel hoidsin pidurit kergelt peal, samal ajal kui esimesed väntasid. rütm oli ebaühtlane, kord mõtetu kiirendus ja kohe otsa pidurdus. pool pulsinumbrist on tänu pingelisele teevaatamisele ja naabrite kontrollimisele.
tegime seda 30 km ringi, mis 111 distantsil tuleb 3 korda läbida. üllatavalt kerge oli, keskmine kiirus 30 km/h kanti. kindlasti oleksin tahtnud veel sõita, aga Ain-Alar lubas mulle eratunni :E

eratrenn seisnes selles, et vaatasime üle tegevused vahetusalas. ujumine>ratas ja ratas>jooks. mis asju vaja on ja milliseid liigutusi tuleb teha.
vajalikud asjad (tarvitamise järjekorras):
*kiiver
*prillid
*rattakingad
rattakingad on minul kolme krõpsuga. varbapoolne krõps korralikult kinni, keskmine jätta täiesti lahti, viimane korralikult kinni tõmmata. krõpsu otsa haaknõel! (praegu ei seleta, miks see vajalik on, kes tahab see küsib :P). ratast lõpetades viimasel 100 meetril võtta jalad kingadest välja. NB! kingad jätta pedaalide külge ja vändata paljaste jalgadega kingade otsas. ratas koos kingadega ära, alles siis prillid ja kiiver peast.
*jooksutossud
tossude paelad juba enne võistlust kinni siduda, peavad olema nii pingul et jala saad vaevu sisse.

mittevajalikud asjad (mida ma oma tarkuses oleksin tahtnud ka kasutada):
*rätik jalgade pühkimiseks
*rattakindad
*võib-olla ka rattapüksid
*sokid
nüüd tunnen end väga tugevalt :D sain treenerilt kõvasti kiita (et mul on kognitiivsed oskused - suudan korraga kiivrit peast võtta ja varbaid tossu sisse pista) ja imestati, miks ma 111 ei osale. parim kompliment tuli Ain-Alarilt aga tristari ettevalmistustega seoses: "kui ma vaid saaksin sind kloonida!" mis te arvate, kas ma olin kõrvust tõstetud või jaa...

1:14: 55; TE 3,7; 155; 181; 798 kcal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar