teisipäev, 15. juuni 2010

kehakaalust

viimastel nädalatel on kehakaal püsinud suhteliselt stabiilsena, ilmselt olen oma "lae" saavutanud. kuna suurusnumbri ja välimusega olen väga rahul, siis ei ponnista ma enam allavõtmise nimel kah. :)
aga teeks väikese ülevaate....
kui ma kaalujälgijatesse läksin (sügisel 2007) siis kaalusin ca 93-94 kg. suurusnumber 44
(olen 175 cm pikk). minu rühmajuht oli väga mõnus - Mai Maser, parajalt teadusliku lähenemisega. kahjuks ei ole sellest ajast eriti fotosid, sest kesse ikka tahab et teda paksuna pildistatakse. tagantjärgi oleks tegelikult nii hea vaadata ja panna hoiatava eeskujuna kommikarbi külge :P
väheke hilisemast ajast on Tiina Tasa paar klõpsu õnneks teinud, aga siis olin juba alla võtmas.



















kaalujälgijad muutusid figuurisõpradeks 2008 lõpus ja siis ma enam ei viitsinud sinna minna. siis kaalusin 80-81 kg, aga mõnikord ka 78-79 kg.
kui tulin mehhikost (oktoober 2009), lasin Heikki Mägil personaalse toitumiskava teha. siiski see erilist edu ei toonud, praegu ma ei oskagi põhjust öelda. hea jõuluvana tõi aga uhke kaalu ja sellest alates on allavõtmine läinud ludinal :D
praegu on kaal olnud aprilli lõpust tänaseni vahemikus 72,5-73,5 kg. nii väikseid numbreid nägin viimati ülikooli esimesel kursusel, seega ca 13 aastat tagasi. riided kannavad numbreid 38-40. keha rasvaprotsent on 22,5% kandis ja nii lahja pole ma ilmselt kunagi olnud. seda ma järeldan tisside suurusest, õigemini küll väiksusest :(
tere tulemast koju! ja nii ongi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar