reede, 18. juuni 2010

Je suis en retard

milline imeline lause, kas pole?! :P minul lõi esimese tõlkevariandina kohe ette "i am a retard", aga kahjuks tähendab see prantsuse keeles kõigest "ma hilinen".
sain raamatukogust paar prantsuse keele vestmikku ja õpikut, saan ehk väheke targemaks. üldine meeleolu on selline, et elan juba hetkes, kui st cyr'is rongilt maha astun ja pargi treppidest alla kõnnin...
olen neti teel saanud tuttavaks paari kohaliku jooksuharrastajaga, kes mulle juba on võistlused välja vaadanud ja lubavad kohale transada. piknik versailles'i pargis on ka juba kavas ning kohaliku ujula asukoht teada.

rpm'is ja bodypump'is olen uusi kavu proovinud, mõlemad on suhteliselt intensiivsed. rpm on ühtlaselt kiire, ilma eriliste spurtide ja mägedeta. pumpis pole enam minu lemmikharjutusi - pulloveri ja prantsuse surumist, aga spunki teeme ikka (ok, tegelikult svunk, aga spunk meeldib mulle rohkem). väljaasted on läinud intensiivsemaks, esimest korda üldse on peale pumpi mul jalalihased teisel päeval valusad.
eesti pinnal enam vist võistlusi enne juuli lõppu ei tee, pole suuremat tuju kah.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar