pühapäev, 20. juuni 2010

EEC Otepää Rattamaraton

no näedsa, ei tohi nii kergekäeliselt arvamusi pilduda... sai ikka ühel võistlusel osaletud. reedel umbes kell 16 sain teada, et nädalavahetusel olen lapsevaba. kiire pilk rattamaratoni stardimaksudele ja sportinfo foorumile ning TASUTA poolmaratoni stardinumber oligi olemas.
mõtlesin, et esimeseks korraks piisab 30 km küll ja tõesti, ega pikemalt poleks viitsinud sõita. asfalt, kruus, kruus, asfalt - igav! heinamaa, pinnaseteed, metsarajad - super! kahjuks oli neid viimaseid aga vähevõitu ja seetõttu ma arvan, et rohkem ma neid elioni asju sõita ei viitsi.
kruusal ja asfaldil suutsin päris palju end tuules hoida ja seetõttu läksid need igavad teed kah kiiremini. singlitel ja metsa vahel aga hakkas minu leib :) järskudel laskumistel sain paljudele kannule ja ka mööda. (tänud vooremäe trennidele!) singlid läksid kiiresti ja pisematel küngastel sõitsin rattalükkajates mööda. vaid lõpupoole tulin sadulast paar korda maha. viimasel nõlval, kui finishini paarsada meetrit, õnnestus ketil maha tulla, aga õnneks sain selle kiiresti tagasi ja ei kaotanud ühtegi kohta. veetakistuse muide läbisin kiiresti ja puhtalt - sõitsin kukkumata otse läbi.
tp'des seisma ei jäänud, haarasin rosinaid ja jooki lennult. esimeses punktis oli Eike, kes andis eriti maitsvat jooki ja lükkas takkagi :) muidu olin kaasa võtnud vaid 1 pudeli jooki ja sellest jäi oi kui väheks. peale sõitu reielihased tsipa valusad, muidu kõik ok.
täna tulemuseni vaadates selgus üllatuslikult, et sõitsin hoopiski 35 km. aeg 1:49:19, üldarvestuses 214 (343), naistest 12 (56) koht.
pilte kah :) pärit siit.















TE 5,0; keskmine 172; max 181; 1524 kcal.

1 kommentaar:

  1. Mul on sulle muideks paar asja! Ja laupäevast või pühapäevast läheme Tartust ära, nii et parem oleks enne trehvata :)

    VastaKustuta