teisipäev, 2. juuni 2009

xt-seiklus pannjärvel

laupäeval toimus esmakordselt xt-seikluse nimeline võistlus, esimene etapp pannjärvel, teine juulis lahemaal. kontrollaeg 5 tundi, millest jalgsi 2-3 tundi (enda valikul) ning ülejäänud ratas. maastik ja mets on sealkandis väga leebed ja hästi läbitavad, kui mitte arvestada paari suurt raiesmikku.
koos evaga moodustasime võistkonna TurboTigu, mis oli üks neljast naiskonnast. osalejaid oli üldse vähe, aga sellest tulenevalt oli õhkkond sõbralik ja pingevaba.
mulle jooks eriti ei istunud. väga palav nüüd just ei olnud, aga kuidagi raske oli. vahetasime rattale ümber juba 2:18 peale starti. ratas oli üldse tore, sõidetavaid sihte ja suusaradu oli palju. rattapunkte kogusime naiskondadest kõige rohkem. jooksukaart on siin ja rattakaart siin. nb! mõõtkavad pole samad. võib-olla just viimase rattapunkti viivituse tõttu saimegi 4 trahvipunkti.
aga igatahes! üllatuslik teine koht :D minu arvamus küll on, et kogu punktisumma suht nadipoolne ja kindlasti ei andnud ma endast viimast.
pärast käisime pannjärves ujumas.
kogu TE 5,0; keskmine pulss 153; max 181; energia 3606 kcal.
jalgsi - 2:25; keskmine 161; distants 16,4 km; keskmiselt 8:55 min/km.
rattaga - 3:35; keskmine 146; distants ca 30 km (eva rattaspido järgi).
igavene tegu on selle pulsikella õigeaegse vajutamisega. ma olen unustanud õigel ajal nii "start" kui "stop" teha...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar