reede, 19. juuni 2009

homme jätan sporditegemise maha!

nii ma ütlesin eile ratta ühistrennis priidule. absoluutselt ei olnud eile minu päev. üsna alguses suutsin käänakul priidu rattale tagant sisse sõita, õnneks jäi tema püsti ja mina suutsin hüppega maanduda.
sõidu tempo oli liiga kõrge, et ma oleksin suutnud pikemalt seda hoida. pidevalt 30-35 km/h. sõitsime läbi ihaste ja kabina kavastusse ning tagasi. enne kavastut hakkasin verd nuuskama, nii et seekord oli sõna otseses mõttes "vere maitse suus".
mul oli tegelikult väga piinlik, sest ma näitasin end tõelise äpuna. priit pidi päris palju mind seljast toetama ning ma tellisin kabinasse andrese järgi. sõidu lõpus suutsin end tegelikult grupis hoida ja oleksin vabalt ka lõpuni sõitnud, aga nõme oleks olnud lasta andresel meie taga venida.
trenn - 1:38:39; keskmine pulss 162; max 181.
kokku 1:52:58; TE 4,6; keskmine 156; max 181; energia 1277 kcal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar