neljapäev, 18. november 2010

esimene Kirilli trenn

eile külastasin FreeStyle Ride'i. võrdlusmomendiks on Priidu ja Risto trennid, kuigi nendest on jupp aega möödas.
peamised erinevused (või Kirilli eripärad): lugudel ei olnud selget rütmi, liigutusi oli kohati raske muusikasse panna; minu jaoks oli kokkuvõttes tempo liiga kõrge. Kirill väga kenasti ütles, kui kõrgele peaks pulss minema ja et ärge pingutage kui ei jõua ja et nüüd võtke kergemalt ja hingake läbi nina. ses mõttes ta pööras suht palju tähelepanu. aga ikkagi - minu meelest hakkab inimene alateadlikult järgima seda mida näeb. ja kui ma ikka näen Kirilli sihvakaid koibi ulmelise kiirusega silme eest mööda vilksatamas, siis paratamatult kipub mu enda tempo ka kiiremaks.
veel oli Kirill suhteliselt vaikne. kui mõelda sellele, et Elvise ja ka Risto häält kuuleb vabalt üle muusika (rääkimata Eglest, kelle karjumist kuuldakse ilmselt ka allkorruse toidupoes), siis Kirilli tekst läks mul kohati kaduma.
aga kuna praegu on mu täiskoormusenädal, siis külastan Kirilli trenni homme jälle :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar