esmaspäev, 24. mai 2010

fittesti rattalaager

laager oli tõeline spordilaager :D
laupäeval saabusin enne nelja, siis läksime ratastega käärikule, seal kekkose rada ja ratastega tagasi. kekkose rada oli päris "huvitav", kõik kohad erineva jämedusega oksi täis. kui see välja arvata, läks kõik hästi. ülesnõlvadel jäin sadulasse istuma ja laskumistel ei kukkunud. harimäel lõikasin mööda kruusakat otse, terve ringi aeg umbes 48 min.
aeg 2:50:19, TE 5,0; keskmine 147; max 180; 1500 kcal.

laupäeva õhtul saun ja muud lõõgastavad tegevused.
siis umbes 1 öösel läksime kluppi. tantsisime kuni klubi kell 4 kinni pandi.
väga raske oli :P kaloreid kulus hulgim.

pühapäeva hommikul 9 paiku mindi jooksma. mina lollike ei teadnud, et teised jooksid vaid 2 km... mina sörkisin usinasti pühajärveni, ujusin seal 5 min ja sörkisin koju tagasi. vesi oli küllaltki soe, aga üle 5 min eriti ei tahtnud. kummaline oli, et vette hingamine oli raskem kui basseinis. huvitav.
aeg 1:09:05; TE 2,1; keskmine 129; max 145; 435 kcal (vees pulsikell signaali ei saa, ujumise näite pole).

siis hommikusöök ja teised läksid maanteele. kuna järgmine nädalavahe on o-võistlus, tahtsin mina veel maastikul sõita. müdistasin vaikselt apteekrimäel, aga siis mõtlesin, et teen ringi ümber pühajärve, kuna seda augustis niikuinii teha tuleb. ma täpselt tristari rada ei järginud ja enamasti võistlustempot ei hoidnud, ajaks sain 27 min.
aeg 56:27; TE 3,7; 149; 171; 507 kcal.

lõuna ja pidigi asjad kokku pakkima. olin kõvasti kahevahel, kas sõita rattaga tartusse või mitte. lubati lahkelt hoida keskmist kiirust 25-28 km/h. lühidalt öeldes - sittagi! keskmiseks tuli 30-31, aga õnneks elvis aitas. magamatus ja tatitõbi tegid selle tripi mul suht raskeks, aga üllatavalt jõudsime linna piirile ajaga ca 1:25
aeg 1:50:03; TE 3,4; 144; 166; 964 kcal.
nüüd puhkan täiega :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar