neljapäev, 13. mai 2010

õudne! õudne!

eile ujusime, treeneriks Mäx. kui tere ja venitamised tehtud, hakkas tulema: "kõigepealt teete 450 seda ja siis 400 toda ja siis 400 nii ja siis 200 naa. ja lõpus teete hingamispeetust."
mida?!
"hingamispeetust. see on nii, et ujud, aga ei hinga."
ok, mõtlesin mina, nüüd on see aeg siis käes, kui hakatakse uputama. ma niigi ahmin õhku igal võimalikul hetkel ja nüüd siis tuleb hingamine üldse ära unustada... see jääb küll mu viimaseks ujumistrenniks...
kui otsustav hetk kätte jõudis, vaatasin, kuidas üks pikk poiss selle ludinal ära tegi ja jäi veel ellugi. Mäx lubas mul siiski vahepeal hingata, kui muudmoodi ei saa ja nii julgesin harjutuse ikkagi ette võtta. esimese 25m jooksul hingasingi ühe korra, aga järgmised otsad sain ilma hingamata kroolitud! oi ma olen tubli :D
umbes tunni jooksul tegin 1650m, pausid vahel.
kiitke nüüd mind :P

1 kommentaar: