esmaspäev, 10. mai 2010

23,4 km Otepää-Elva

noh, saigi tehtud. sel korral polnud erilist rambipalavikku, läksin starti suhteliselt pinge- ja ootusvabalt.
kõige halvem stsenaarium milleks olin ette valmistanud, oli selline, et jooksen vähemalt pool maad, ülejäänu võin jalutada ja longata, aga finisheerima pean.
aga see stsenaarium ei läinudki käiku :)
stardis oli külm ja jalg hakkas juba tükk aega enne jooksmist valutama, aga kõik ununes, kui viimasesse startijate rivvi ilmus mu kõrvale Ain-Alar. mõni ime, et teda kutsutakse kõige suuremaks triatleediks - nii suure südamega sportlast ma pole varem kohanud (ei tasu küsida, mitut professionaalset sportlast ma üleüldse kohanud olen...). paar südamlikku sõna temalt ja alustasin jooksmist hoopis parema tujuga.
terve raja jooksime Mairega koos, ootasime teineteist järgi ja leidsime kergesti ühise keele :) olime mõlemad sama meelt, et 2 x 4 on hulga parem kui 1 x 8!
ma üritasin arvutada vaheaegade põhjal ka oma kilomeetriaegu, aga kuna mina ja numbrid ei sobi kokku, siis need andmed ei pruugi olla väga täpsed. esimesel viiel km'l 6:30; esimesel 11km'l samuti 6:30; siis läks matemaatika liiga keeruliseks; viimased 2,3 km jooksin 6:15. tagumise poole distantsist jooksin 4 min aeglasemalt. /ma nüüd hiljem sain aru, et päris niimoodi arvutada ei saa, sest igas tp's kulus ka aega. seega jooksin kiiremini, kui arvutused näitavad./
üldiselt ei olnud peaaegu ühtegi sammu ilma valuta. esimesed 15 km oli valu vaid õrn tuige, aga järsematel nõlvadel tsipa valusam (mäest üles joostes on sääre tagumine osa kõige pikemalt välja sirutatud). viimased 5-6 km aga tekkis juba väike lonkamine ja nõlvadest pidin üles jalutama.
tp'des jõin ja näksisin midagi, esimeses pidin ka pissil käima. mulje on selline, et jooks möödus kiiresti, psühholoogiliselt raske polnud.
päev hiljem ei ole ükski koht eriliselt valus, treppidest üles-alla käimine on väheke nurgeline ja võhmale võtab kergesti, aga muidu on väga ok.

ahjaa! Henri oli minust palju tublim, ta sai laupäeval joostes oma vanuseklassis teise koha!!!
leidsin ennast pildilt, see on minu lõpuspurdi nägu :)

aeg 2:37:49; TE 5,0; keskmine 167; max 187 (lõpuspurt); 1935 kcal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar