esmaspäev, 11. jaanuar 2010

ütled ilm, mõtled lumi

kuigi mu laupäevane pikem suusatamine põhjustas esmaspäevase tuuma-tatitõve, olen ma siiski überõnnelik, et on olemas talv ja lumi ja suusad! ma ei saa aru inimestest, kes need mõned kuud ohivad ja pikisilmi kevadet ootavad. vaesekesed.
aga ok, laupäeval ei suutnud ma orgunnida end linnast välja, seega võtsin suuna kodurajale - dendroparki ja sprindiringile. üritasin hoida pulssi tagasi ja suusatada võimalikult kaua. paar tiiru tegin spordipargis, siis 2 tiiru dendropargis ja tagasi sprindirajal mõtlesin proovida tehnikaharjutusi. tegin vahelduvsammu ilma keppide abita. üllatavalt kenasti läks ja neid kepitõugeteta ringe kogunes päris mitu. pulss läks muidugi üles, aga viimase 850 m ringi ilma keppideta tegin lausa 5 minutiga! :)
kaalust kah.
soovitan kõigile, kes kaalust alla või üles tahavad saada - ostke koju kaal! minule on mõjunud kohutavalt distsiplineerivalt, et igal hommikul saan oma eelmise päeva toitumisele ja liikumisele objektiivse hinnangu. nüüd saan juba võrrelda 2 nädala keskmisi kaale (kaalun igal hommikul ja nädala lõpus arvutan keskmise) ja rõõm teatada - olen alla võtnud 0,9 kg :D

laupäev:
aeg 2:31:43; TE 4,5; keskmine 154; max 181; energia 1738 kcal.

1 kommentaar: