esmaspäev, 19. oktoober 2009

tudengipäevad

ma ei pane enam kõiki treeninguid kirja, sest neid on viimasel ajal suht palju hakanud tekkima :)

tudengipäevade raames käisin dendropargi jooksul. see oli umbes 4 km suund-o, kus paar lisaülesannet. näiteks laululava pingiridade lugemine, peoga vee tassimine või klotside järgi puuliikide määramine. ilm oli sitt, väga tuuline ja märg. osalejaid oli 13, neist 4 naist. mina saavutasin auväärse 3. koha ja noppisin auhinnaks seebimaitselist maasikasiidrit :P

laupäeval käisin jooksutrennis, kus harri lemberg andis näpunäiteid. ma sain jällegi paar tarkusetera juurde ja selliseid, nagu ma kuulda tahtsin :P
et kehakaal polegi numbrina nii oluline, vaid see, et kehakaalu oled võimeline ületama. ma enam ei põegi, kui 70 kg kaalule ette ei saa. samuti on pigem oluline keha rasvaprotsent.

hea on olla üliõpilane! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar