neljapäev, 29. oktoober 2009

ideaalne jooks

eile 6htul pargis joostes sain ma aru, mis see jooksmine tegelikult on :)
enne otsustasin, et ei pane kellale alarme peale, jooksen nii, nagu tunne on. kui vaja, siis k6nnin, kui vaja, siis tiksun aeglaselt. v6tsin juba tee peal sellise vaikse rytmi, kus pulss oli ca 145 kandis ja hoidsin nii, nagu kehale hea tundus. tegin keskmise ringi ymber kanali ja kui v7ike pissipeatus v7lja arvata, suutsin sama tempot hoida. jalad tatsusid omaette ja hingamine oli vaikne ja yhtlane, kohati tekkis selline m6nus meditatiivne seisund. ei tea, kas see mehhiko "m7estikulaager" m6jus, v6i mis, aga nii h7sti pole mu keha veel joostes t88tanud! hea oli!
jooksu olin alustanud ysna valges, aga kui p7ike loojus, l7ks kiiresti pimedaks. kuu oli taevas, aga suurte puude vahele tema valgust eriti ei j6udnud. paar korda s6itsid pargivalvurid oma autodega m88da, ma arvasin kyll, et v6tavad mu nyyd rajalt maha, aga ei! teisi hulle jooksjaid oli veelgi, ja rattureid, ja kuupaiste nautijaid. kuu l7ks l6pupoole p7ris selgeks ja presidendimaja juures, kus suuri puid pole, sai kuuvalguses isegi kella vaadata.
ja veel - kuna oma nimbused olin unustanud laborisse, pidin jooksma ca 900 m muude tossudega. oi see oli piin! tald vajus l7bi ja varba all oli tee tunda. l6pus valutasid s77red nii eest kui tagant ja jalad olid kui puupakud all. uskumatu, kui suur vahe on tossul ja tossul! kui ma seda enne juba ei olnud, olen nyyd t7iesti asics'i usku :P

aeg 1:21:46. TE 4,0; keskmine 146; max 161; energia 720 kcal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar