esmaspäev, 5. oktoober 2009

suunto games ja üliõpilaste MV

reede öösel kell 12 jõudsime eestisse ja magama umbes kell 2 laupäeva varahommikul. kell 12 helises kell, siis ei saanud kuidagi üles. kell 13 helises uuesti, siis ei saanud ka üles. venitasin 13.30-ni välja. kiire söök ja kohe võistlusele.
starti jõudsin nibin-nabin, juba hüüti, et kas ma olen olemas. ruttu number külge ja si-pulka nullima. topin ja topin, aga kuidagi ei istu sinna auku... siis see stardis olev noormees tuli mulle appi ja ütles, et "nii see nüüd küll ei käi". olin üritanud oma pöidlakompassi nullida :D
ühesõnaga - ma veel täielikult magasin. ja kuna ma sellises väärikas seltskonnas (N21E) niikuinii miskit kohta ei püüdnud, jalutasin ja võtsin vabalt. korjasin pohli, päike paistis ja ilus männimets siras. rajal jooksin tsipa koos ühe tüdrukuga, kelle sõber meid ühes punktis valesti juhatas. sellise koperdamise peale ei õnnestunudki mul viimaseks jääda! :P 25 osaleja hulgas 18 koht, üliõpilaste meistrivõistluste arvestuses 14 osaleja seas 11 koht.
kuna pulsivöö oli kohvris ja kohver eksles mööda euroopat finnairi vea tõttu, ei saa strateegilisi mõõte ära tuua.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar