reede, 1. veebruar 2013

mäestikulaager my ass!

midagi on valesti. kas valetavad kõrgusenumbrid (kirjade järgi peaks olema ca 1500 m) või olen mina hullult tugev. erilist vahet siin küll ei tunne, kas kõndida lämmil suvepäeval Haanja kruusateedel või Kibale külade vahel.
kui alguses oli tsipa veider, siis nüüd on päris lahe külavahel kõndida (sörkimiseni ma veel jõuan). inimesi on igasuguseid. mõni põrnitseb nagu oleksid sa midagi ilget, mõni naeratab ja teretab. lapsed on vahvad. kui tegin 12 km jalutuskäigu, siis ühes kohas sain saatjateks 3 roigastest kepphobustega väikest armsat kaabakat. teises kohas tuli vastu üks pisem laps, kes nii ennastunustavalt kallistas oma kummikuid, et ei vaadanud üldse minu poolegi. ja täna laborist tulles hakkas üks põnn mind nähes nutma ja hoidis kiivalt ema/õe/tädi selja taha. :D
ööhääled meeldivad mulle siin üle kõige. tsikaadid, linnud, maeiteamisveel.
selle postituse kirjutamise ajal (kell 21 on pilkane pime) näiteks kukkus miski
suure mütsuga puu otsast alla! mõni ahv ilmselt, kes liiga sügavasti magama jäi.
väga tüüpiline teeäärne maja

elevandi jalajälg

tee külla, taamal Mountains of the Moon
ps. Sille, ma pole veel pangakaartide PINe unustanud :) aga unustasin tubliks 10 minutiks blogisse sisselogimise atribuudid.
pps. Eva, kas sa kõrvarõngaid kannad?

1 kommentaar:

  1. Kõrvarõngaid ei kanna, aga kaela ümber võin küll üht-teist panna :)

    VastaKustuta