kolmapäev, 13. veebruar 2013

Kongo piir ja AK-47

ma polegi rääkinud, kuidas ma Kongo piiri ääres käisin.
eelmisel nädalavahel käisime Semuliki rahvuspargis. loomulikult (!) tööalaselt - mutukaid püüdmas. ja kuna Semuliki jõgi on piiriks Uganda ja Kongo vahel, ei saanud ma jätta kasutamata võimalust teha üks väike tripp mööda metsa jõeni.
niisiis. sain endale kaasa kohaliku ranger'i, kelle varustusse loomulikult kuulusid matsheete ja AK-47. kusjuures seda ei kantudki niisama valge inimese meeleheaks õlal, vaid jõele lähenedes võeti õlalt maha ja lükati kuul rauda (kui selle relva puhul niimoodi saab öelda?). sest ühed vastutulnud kohalikud ütlesid, et nad kohtasid seal mõni aeg tagasi vesipühvlit (water buffalo) ja too olla üks ohtlik loom. noh, mul oli täitsa kahju, et meie pühvlit ei kohanud ja pauku ei saanud.
aga et õigustada blogi nime, siis matk oli edasi-tagasi ca 23 km. ilm oli jube palav ja peatusi tegime vähe, tagasi baasis olles oli mul kadunud igasugune isu Rwenzori mägesid vallutada. :)
nagu päris Aafrika, metsas kasvavad palmid

sildid on siinkandis informatiivsed

näedsa, seal ongi Kongo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar