pühapäev, 16. september 2012

EMV ratta-orienteerumises. ma-sen-dav

ma olen üks mõttetu inimene. kaarti lugeda ei oska ja jalgrattaga vändata ei jõua.
ma-sen-dav. 
oeh, aga ikkagi. esimese päeva kaart SIIN, vajab Java't. klass ja võistleja valida paremalt ülevalt. muidu olen oma rajavalikutega suht rahul, paarkümmend sekundit oleksin kindlasti teiste valikute puhul võitnud, aga ühe punktiga tegin suurema vea. olles 12 ära võtnud, vaatasin kaarti miski vale nurga alt ja nägin 13 asemele 14 asukohta. ehk siis hakkasin minema küll õigesse suunda, aga arvasin et 13 on esimesel teerajal kohe märgala kõrval. seetõttu tuligi suur ring ja mõttetu sinkavinka. punktis 15 läks pooleks mu SI pulk. kaalusin kas mitte kohe katkestada, et kui rangelt nad seda nõuavad et pulk peab ratta küljes olema. siiski sõitsin edasi, SI tükid püksisääres :)
teine päev oligi ma-sen-dav. kaart SIIN, üks suurem viga ja paraku mitu väiksemat. lõpus olin juba nii väsinud, et suusaradadel oli rohkem mäest üles ratta lükkamist kui sõitmist. punkt 6 on ilusti ahja paisu peal, kus ma olen käinud lugematu kordi ja isegi orienteerunud. kuidas ma ometi sain välja sõita otse põhja ja jõuda põllu äärde?!?! sellist imbetsilli ei tohiks metsa lastagi. väiksemad vead olid lähenemistega punktidesse 7, 15, 12 ja 17 tulid vist liiga suure ringiga.
ma-sen-dav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar