teisipäev, 6. september 2011

füsioteraapia võlujõud

ma ei mäleta, kui palju ma olen siin vingunud, kuidas parem õlavars muudkui valutab ja liikumine on piiratud ja meele mustaks teeb. üks postitus on olnud küll. vahepeal oli asi isegi nii hull, et parema käega ei jaksanud midagi tassidagi ja kui Henri ükskord kallistas, siis oli puudutaminegi valus. venitasin hoolega õlga ja õlavart, aga ei läinud paremaks.
igatahes, nüüd võtsin asja ette ja käisin arstil ja paar korda olen käinud füsios. viimane kord ei saanud jätta imestamata. vajutab füsioterapeut Liis ca 30 cm valusast kohast eemal olevale lihasele ja voila! käsi liigub pehmelt ja ilma valuta! ma aeg-ajalt ikka üllatun positiivselt, kuidas massöörid ja füsiod suudavad pisikeste nipikestega nii palju korda saata (ahhilkaprobleemi puhul aitas mind mingi eriliselt lihtne ja kerge harjutus).
tuleb välja, et mu selja lailihas (musculus latissimus dorsi) ja trapetslihas (musculus trapezius) on natuke lühenenud ja seetõttu hoiavad õlaliigest ja abaluud vales asendis. sellest omakorda tingituna on luud ja lihased ja kõõlused õlavarres kuidagi valesti ning teatud liigutuses hõõruvad need üksteise vastu. 
iseenesest täiesti loogiline, sest bodypumpis meeldisid mulle just harjutused seljale, eks ma seal üle pingutasingi või midagi valesti tegin.
***
we finally managed to find out, what has been causing the pain in my upper arm. two major muscles on my back are holding the shoulder in a wrong position, so when i move my arm, some joints rub against each other.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar