teisipäev, 15. märts 2011

mul on homme sünnipäev :)

kuna ma eriti ei viitsi ühte seminari ettekannet praegu kirjutada, lasin mõtted niisama uitama. vaatasin, mida kirjutasin blogisse aasta tagasi. tundub, nagu oleks see olnud alles eile ja midagi pole suurt muutunud. ilusat talve ja suusatamist pole jällegi saanud piisavalt nautida :( nutt ja hala ka sel aastal.
endiselt olen vaba ja vallaline. kus te mehed küll olete?! :P siiski-siiski, ma pole enam üldse kindel kas vastupidavussportlane oleks hea variant. nad võivad küll kannatlikud olla, aga enamasti on nad kannatlikud kusagil mujal. tööl, trennis, võistlustel. kodus käiakse vaid söömas ja magamas. kui tekib ootamatu vaba hetk, minnakse pigem dendrosse suusatama, mitte naisega jalutama.
aga mis ma ikka vingun, pole meest - pole probleemi ;)

sünnipäevasoovide loetelu. jah, palun, tänan, kingitusi võtan heal meelel vastu kolmapäeva õhtul Lodjakoja saunas ja pühapäeval Tallinnas (ja põhjendatud hilinemise korral aasta ringi):

2 kommentaari: