teisipäev, 14. detsember 2010

pulsikellast

saatsin mingi aeg tagasi pulsika soome remonti, sest tarkvaraga oli probleem ja rihm oli ka katki. täna sain vastuse.
sellega seoses on mul vastakad tunded :P selle komplektiga on mul olnud mitu korda muret, nüüdne oli vist juba kolmas või neljas kord vähem kui kahe aasta jooksul, kui pidin pöörduma tootja poole, et midagi parandada. päris palju, eks.
teiselt poolt aga on kõikidel puhkudel asjad laabunud kenasti ja kiiresti, ses mõttes pole mul suuntole mitte ühtegi pretensiooni. üks viga oli puhtalt minu enda süü (tunnistan ausalt üles et toppisin gps'i lekkivad patareid), aga vidin vahetati tasuta ümber. nüüd saadeti mulle aga hoopistükkis tuliuus kell :) tegelikult, kui mõtlema hakata, on nüüdseks kõik ära vahetatud - nii kell, pulsivöö, kui gps...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar