reede, 26. märts 2010

punnis muskel VERSUS naiselik puusanõks

ma tahan teiega jagada emotsiooni, mis ma eile klubis sain :)
eile oli traditsiooniline neljapäev - bodypump ja veidi jõusaali (sõude-ergomeeter, muud massinad ja venitamine) fittestis. jõusaalil on ühine klaasist sein saaliga, kus toimub zumba tund. see on tunniplaanis juba mõnda aega olnud, aga pole eriliselt mulle silma jäänud. eile siis sikutasin kohusetundlikult kilode kaupa rauda ja venitasin säärelihaseid ja üleüldse olin karm mutt, aga kui algas
zumba... ohohoo!!! selline elurõõmust pungil muusika ja kilked ja rütmid! ahh, praegugi youtube'ist suvalisi zumba lugusid kuulates tuleb naeratus näole. salsa, reggeton, rumba jne. kõik mehhiko mälestused voolasid üle pea ja värvid ja peaaegu ka lõhnad. tuimad eestlased nõksutasid puusa ja naeratasid ja puha. ma olin NII kade! raua tõstmisest ei tulnud enam midagi välja ja piilusin kogu aeg naaberklassi.
siis mõtlesingi, et miks ma küll seda kangi rebin. mina kui juba loomulikus olekus suhteliselt suur ja jõuline, miks ma veel rohkem jõudu tahan? peaksin hoopis tegema sellist asja nagu zumba - puusad nõksuma ja graatsiat ja naiselikkust treenima.
varsti võtan julguse kokku ja ületan oma "kandilisuse"-kompleksi ja lähen proovin järgi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar