kolmapäev, 27. mai 2009

jalgpall ja jetisõit

eile oli sportlik päev :)
kui lapsed jalgpallitrennis olid, kasutasin aega otstarbekalt ja sörkisin ümber staadioni. 15 tiiru ühtpidi ja 5 tiiru teistpidi, millegipärast oli vastupäeva meeldivam joosta. kuna selle konkreetse väljaku mõõtmeid ma ei tea (ja kuuldavasti väljakud varieeruvad), siis arvestasin, et ring on 400 m. kokku ca 8 km.
aeg 53:25; TE 3,6; keskmine 162; max 172; energia 653 kcal.
peale seda läksime andresega kabina karjääri jetiga sõitma. tegin esimese tiiru ära, andres ütleb - ma ei teadnudki, et sa pöördeid oskad! ma vastasin - mina ka ei teadnud :D oligi nii, et rumalusest ja uljusest oli kiirus suurem, kui ma tavaliselt sõidan, aga see just ongi kenade kannapöörete tingimuseks. kusjuures, krossisõit tuli meelde - raskuskeskme paigutamine ja kallutamine ja küünarnukkide asend meenutas vägagi tsiklisõitu.
igatahes, silmad sain särama!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar