teisipäev, 28. august 2012

Jänese raja halb olukord :(

tegin eile lähituleviku võistlusi silmas pidades ühe MTB õhtu. otsisin singleid, muda-auke ja muid nikerdamise kohti (toomemägi pakkus rõemsaid üllatusi). kukkusin 2 korda, nii et kui mu sinikaid ja marrastusi nüüd näete, siis ei ole vaja kahtlustada et ma kusagil rusikatega vehkimas olen käinud :P
kõigepealt sõitsin jänese rada. algus on suht ok, üle paari kraavi (kus juba kevadest alates pole enam sildu) on asetatud palgijupid ja kivid, nii et saab täitsa kuiva jalaga üle. ka tagumised kraavid on põhimõtteliselt ületatavad, aga ebameeldiv on see, et rada muutub tagapool väga kitsaks. hein ja oksad kasvavad juba üle pea. samas - puudusid varasemad prügihunnikud.
igatahes. ma mõtlesin et kui oleks olemas vastav initsiatiiv ja katusorganisatsioon, siis ma suurima heameelga käiksin vabatahtlikkuse korras üks kord nädalas Jänese raja läbi. vaataksin et kõik oleks ok ja tallaks rada laiemaks. näiteks.
seda skulptuuri pole rajal enam ammu :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar