teisipäev, 7. veebruar 2012

eestis tehtud "sports nutrition" - mis värk on?

minu ajutine nõudepesija (üsnagi universaalne - toob vajadusel ka kuurist puid) näitas täna hommikul sellist imelikku spordijoogipulbri potsikut, millel veel imelikum silt peal. 
www.biolab.ee
ma aeg-ajalt ikka harin ennast spordijookide ja muu kama koha pealt, aga sellisest asjast kuulsin küll esimest korda. vaadates nende kodulehte, siis on küll kummaline et sellest pole räägitud, valik on suur ja huvitav :) kas keegi on seda tarvitanud või oskab muidu kommenteerida?
ja hommikud võivad ka muud moodi informatiivsed olla. terevisioonis näidati. on paar tuttavlikku joont või ja?
uus ewert? mitte et eelmine eriliselt vana oleks... :P

4 kommentaari:

  1. olen paar pakki spordijooki tarbinud paar aastat tagasi, light varianti vist. mulle sobis ja ained paistsid head olevat, aga kehv kättesaadavus (käisin Stockmanni juurest apteegist otsimas-ostmas) viis ta mu riiulilt. kui kõhule sobib, siis liitri hind tuleb konkurentidest raudselt soodsaim.

    VastaKustuta
  2. paistab, et saab tellida ka otse kodulehe kaudu.

    VastaKustuta
  3. Ise suur spordijoogi tarbija ei ole, kuid olen kasutanud kahte - kolme nende erinevat toodet. Esimest korda, kui ma ei eksi siis juba 10 a tagasi.
    Spordijook nagu spordijook ikka. Kui osta suurem purk , tuleb kindlasti soodsam kui välismaiste konkurentide oma ja toetad sellega veel Eesti majandust. Nii, et anna tuld.
    Kaks kohta, kus mina olen seda ostnud: Stocki kõrval apteegis ja Kadaka Selveri 2-l korrusel Sportneto (vms ) spordipoes.

    VastaKustuta
  4. kui mul oleks vaja osta, siis kindlasti prooviksin selle eesti asja järgi. aja jooksul on aga kappi kogunenud tasuta saadud powerbari ja sis pulbrid, mis ootavad ärajoomist :)

    VastaKustuta