reede, 16. juuli 2010

klubi CAO Saint Cyr Triathlon

kujutage ette, siinses kolkas on oma triatloniklubi! st cyr on p6hiliselt pariisi magala ja palju elu koondub ka s6jakooli ymber, aga minu teada n7iteks naabruses olevates suuremates linnades versailles's ja st-quentin-yvelines'is pole miskit klubi (ma vist eksisin, t7na oli v6istlustel n7ha m6lema linna nime).
ma olen nii rahul, et ma nad yles leidsin, j7llegi toredad ja kenad inimesed. eile tegin nendega koos ujulas trenni, mis oli viimaks ometi ka trenni moodi. umbes 1,5 tundi edasi-tagasi mulistamist Celine'i karmi pilgu all :P nad yritasin mind meelitada nende koos trenni tegema ka j7rgmiseks hooajaks, aga leppisime kokku, et kui ma j7rgmine kord tulen, siis ytlen ette ja vaatame, mida koos teha saame.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar