esmaspäev, 30. märts 2009

laup2evane trenn

Klubi GO78 trenn oli seekord laup2eval Milon le Chapelle’i metsas. Rongide m6ttes on see t2ielik kolgas. Kuna Marc ise ei saanud mind viia, siis ma polnud arvestanud, et sinna l2hen. Reede hilja Marc helistas ja ytles, et leidis mulle transpordi J nii kena temast.

Trenn koosnes kahest osast. Esimene oli selline, et kaarti ei antudki, vaid igas punktis pidid meelde j2tma, kuhu pead minema. N2iteks – punktis 2 oli tilluke kaart, kus peal punktid 2, 3 ja 4. viimases punktis oli pikk prantsuskeelne jutt, loomulikult oli Marc mulle unustanud seletada, mis seal kirjas on :P

Selle osa keskmine pulss 163, aeg 40 min, distants 3,8 km, keskmiselt 10:43 min/km.

Teine osa oli tavaline, kogu kaart kohe k2tte.
Keskmine pulss 154, aeg 1:16, distants 5,6 km, keskmiselt 13:35 min/km.

Kogu trenni TE 5, aeg 1:57, keskmine pulss 157, max pulss 175, energia 1240 kcal, distants 9,42 km, keskmiselt 12:26 min/km.

Ega muud erilist 8elda polegi. Nagu juba varemgi olin avastanud, Nimbus 10 on metsas ikka sitaks libe, kohati lausa eluohtlikult. Ja kuidas ma kyll sain 2ra unustada, et ma VIHKAN p6ldmarjav22te!!!

Aga kui jutt juba jalan6udele l2ks... 6htul k2isin veel viimast korda decathlon’is oma sajalisi tuulutamas, seekord wagram’is. Seal oli ka raid’i asju, sain n2ppida diosaz raid 700 ketse. T2itsa normaalsed, tugeva kannaosa ja ninaga, tald hea krobeline. Seekord siiski ei ostnud. Vaatame, kas minust ikka saab sellist tublit multisportlast, et oleks m6tet erivarustusse investeerida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar