reede, 13. märts 2009

jess!!! mu süda lööb

käisin spordiarsti juures. kleebiti hunnik andureid külge, riputati traksid ümber ja mask pähe. kõndisin ja jooksin lindil miski 13 minutit. arst vaatas, kuidas ma jooksen ja kommenteeris, et mul on tüüpiline orienteeruja samm :P (vist et jalg ei sirutu väga ette?)
lühike kokkuvõte: näitajad olid kas "hea" või "väga hea". väga head olid erinevad kopsunäitajad (kopsumaht ja ventilatsioon), nagu arst ütles - hingamise taha asi ei jää :D pikkust 175,5 cm ja kaalu 75,5 kg, nii et märkamatult olen jälle kilokese maha võtnud.
maksimaalne pulsisagedus 184 lööki, mis erineb sellest, mis arvutades tuleks (189 lööki). aeroobse tsooni ülemine piir on 155 lööki, kui ma nüüd õieti aru sain. tsoonid:
  1. taastav 123-147
  2. põhivastupidavus 147-163
  3. mõõdukas pingutus 163-166
  4. tugev pingutus 166-180
  5. max pingutus 180-184
niisiis, süda lööb ja kops hingab.
diagnoos: "terve. südame- ja vereringe regulatsiooni kvaliteet koormusele hea. võib treenida ja võtta osa võistlustest meditsiiniliste piiranguteta".
soovitused treeninguteks: "jätkata harjumuspärasel viisil".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar