esmaspäev, 10. märts 2014

ma olen tagasi!

jei! ma hakkan vist tasapisi jälle rutiini tagasi loksuma ja oma igapäevaste asjade juurde tagasi tulema. enam pole seda kõikehõlmavat suurt Eesmärki, mis vahepeal elu sisuks oli. kuna järgmisteks tegemisteks saab olema erinevatel teemadel kirjutamine, teengi väikese näpusoojenduse siia blogisse.
ja midagi oli mul öelda ka, ega ma siis niisama...  leidsin ühe trenni, mis oli täiesti mõtetu! vot, julgen välja öelda, et reedene Start Pilates oli ajaraiskamine - harjutuste ajal jäin peaaegu magama, tempo aeglane ja koormus nii väike. treener tuttav, kelle peputrennis mulle meeldib käia. mõne aasta tagune pilatese kogemus samuti hea, tookord oli koormus päris tuntav. aga ilmselt olen ma juba Start  tasemelt edasi liikunud...
ja uued tossud ostsin ka, hullult hea tald!
Saucony Peregrine 3
aitäh Jooksueksperdile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar