teisipäev, 3. september 2013

maailmameistrivõistlustelt mulle kolmas koht!

tegin täna pealkirjaga pulleritsu :P
tegelikult oli asi nii, et (nagu me kõik juba teame) Rakveres oli eelmisel nädalal ratta-o MM. päris MM, mitte karikaetapp! need olid vahvad päevad. olin abis finiši ajavõtus ja reedel tegin kaasa avatud raja sprindis. ei ole vist vaja rääkida Tõnis Ermi super sõitudest, aga eriti hea meel oli mul Lauri Malsroosi ja meeste noortekoondise üle. eesti on tõusmas mtb-o eliidi sekka, kus meil on ette näidata veel tegijaid peale Tõnise.
aga see, mille peale ma täna kilkasin, oli fakt, et avatud rajal olin naiste eliitklassis kolmas (sprindietapil). ja just hetk tagasi guugeldasin neid nimesid, kellele kaotasin. võitja oli Anke Dannowski, kes on kahekordne maailmameister ja ühekordne pronksmedalist mtb-o's. Rakveres võistles ta ka ametlikus MM arvestuses. aga eriti uhke olen ma selle üle, et nendes KP'des, kuhu tema esimesena ei jõudnud, olin esimene MINA :) 22'st tervelt kolm. 
teise koha naine oli Tatjana Hrennikova, kes tundub olema kõva käsi suusa-o's. talle kaotasin kokkuvõttes vaid 23 sekundiga ja punkte, kus tema mulle kaotas, oli 22'st samuti 3. tulemused siin.
laupäevasel pikal rajal olin väga tähtis tegelane - vajutasin nimelt finišis ajavõtunuppu, et kõik võistlejad ikka korralikult aja kirja saaksid. pärastpoole sõitsin enda lõbuks Valgehobusemäe suusaradadel, aga selle piirkonna kaart oli küll suht lihtne, lootsin tehnilisemat ja täpsemat orienteerumist. 
kui keegi soovib näha avatud raja kaarte koos minu valikutega, andke siinsamas märku.
enivei. hea positiivne emotsioon, saaks vaid tihedamini ratta ja kaardiga metsa.
aga nüüd ootab ees tallinna maraton ja siis vist ongi selleks hooajaks kõik?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar