reede, 16. detsember 2011

miks ei saa kahest võistlusest järjest osa võtta

kutsusin Trace'i juuli lõpus toimuvale tartu triatlonile ja ta vastas, et ei ole kindel kas enne pühajärve tristari ta tahaks võistelda, sest "that would be too much of a good thing!" :D
Trace Allen

6 kommentaari:

  1. Justnimelt :) See info on hetkel selline pool-ametlik, aga TriSmile korraldab 21-22 juuli Tartu linnas võistluse, millest vähemalt üks distants on olümpiadistants. Arvatavasti ka lühemaid näiteks lastele ja harrastajatele. Ujumine minu teada Emajões.
    Aga niikaua kuni triatloniliidu kodulehel 2012 kalendrit väljas pole, ei tea ma täpsemalt.

    VastaKustuta
  2. Mu vene keel longab hirmsasti, aga tundub asjalik foorum olevat. Huvitav, kust see Forab neid võistlusi nii hästi teab? :)

    VastaKustuta
  3. Aga kas eestikeelset triatleetide foorumit polegi olemas?

    VastaKustuta
  4. Minu teada ei ole. Kõige rohkem tri teemasid olen näinud veloclubbersi foorumis.

    VastaKustuta