teisipäev, 12. juuli 2011

Valga tri

nädalavahetusel oli valga triatlon. korraldasin jälle natuke vahetusalas ja olin naiskonnas rattur. võrreldes mellistega oli harrastajaid vähem ja kohtunikutöö kergem, ka abilised olid seekord teisest puust - suur aitäh Priit ja Meelis.
rattadistantsil oli mu peamiseks eesmärgiks järgi katsuda, kui palju see 90 km siis on ja kas on üldse reaalne, et pühajärvel jaksan 100 km sõita. siis oli veel eesmärgiks, et võtan alguses rahulikult ja üritan viimased ringid vähe kiiremini. aga kuidagi ma soperdasin oma kellaga, nii et kõikide ringide aegu ma eraldi ei tea.
esimene ring oli vast kõige nõmedam, sest ei tea kus on tõus või langus ja kus võib vajutada kus säästa. teine ja kolmas ring olid puhas nauding. natuke palav muidugi oli, aga lasin endale tp's vett näkku visata ja õnneks oli ka ratta peal pudel veega kaasas. teise lõpus hüüdis Piret et saan Ailele varsti järgi ja teda ma siis kogu kolmanda ringi jahtisingi :) kolmanda ringi lõpupoole kergliiklusteel oli üks mõnus pikem langus, seal otsustasin et NÜÜD paar kiiremat liigutust! hasart oli nii suur, et vahetasin korraga esi- ja tagahammakaid ja vist vajutasin liiga tugevasti, kett igatahes tuli maha. duh, just siis kui ma olin jalgadesse pauerit kogunud ja vaim oli valmis...
aga no mis siis ikka, käppelt kett tagasi ja kogu jaht uuesti. viimasel ringil tundsin, kuidas sääred hakkasid krambitama ja ka reied pealt. aga ei midagi hullu.
viimase ringi lõpus hakkas veel üks kaasvõistleja eespoolt paistma ja kuna raja äärest ergutati, leidus kusagil mingi ressurss, mis lasi teha lõpuspurdi 41-42 km/h kergelt ülesmäge :E
aga üldiselt oli äge! odo näitas 97 km ja keha ütles, et pole häda midagi. seega pühaka peale mõeldes on hoopis rahulikum olla.
vahetus toimus meil nii kiiresti, et isegi korralikku pilti ei saanud :P aga siis oli väheke vaja tagumikku toetada. 
Jüri on mind tabanud paaril ilusaimal hetkel - tp's jahutavat vett näkku saamas ja peale sõitu "konkurendiga" lõõgastumas :) Jüri Suurkivi PILDID

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar